søndag 16. januar 2011

Nominert!


Tenk det. Fjasebloggen er nominert i kategori Morsomste mammablogg 2010 hos Foreldremanualen. Bergljot er rørt til tårer. Takk til dere som nominerte meg!

Nå tävlar jeg mot to av de desidert morsomste damene der ute - Pia og Elisabeth - og det er jo litt rart. Under andre omstendigheter hadde jeg stemt og kummulert dem begge til himmels.

I fjor ble bergljotbloggen til min forbløffelse nominert i kategorien Mest originale mammablogg 2009. Jeg var ikke i nærheten av å vinne - men nominasjonen førte til at jeg plutselig fikk lesere og følgere. Fram til januar 2010 hadde jeg anslagsvis fem faste lesere, og jeg var i slekt med minst fire av dem.

Jeg kampanjet ikke noe veldig i fjor, det vil si - jeg satte inn et støt den siste uka for å unngå å bli helt sist. Jeg lyktes med en stemmes margin, og var godt tilfreds med det.

Strategien blir sikkert den samme i år. Pia har tidligere foreslått at hun kan bistå i en eventuell kampanje for Bergljot-bloggen - men jeg ser jo at det bli litt problematisk.

Uansett - jeg takker pent om dere gidder å stemme på meg, sånn aller ydmykest. Og legg gjerne igjen en stemme i de andre kategoriene også, det er mange flotte blogger på lista i år!

Her kan dere stemme

13 kommentarer:

SURRESILJE sa...

Gratulerer med nominasjon! Den er vel fortjent!

Bondekona sa...

Gratulerer med vel fortjent nominasjon. :))

tigerlilja sa...

Hoppas jag lyckades rösta! Och vi är inte släkt :)

Shy sa...

Gratulerer! Du, Pia og Elisabeth er mine top 3. Såååå vanskeleg å velge!! Eg kjem til å bruke kvar ei ledig datamaskin eg kjem over til å stemme på alle dokke...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med velfortjent nominasjon! Tror ikke det har gått Foreldremanualen hus forbi hvem som "kjenner" hverandre i den kategorien, er nok en grunn til at vi tre havna i samme, gitt. Lykke til i valgkampen, kjære Fjase-B! Her går pressa på fullt, Mannen skal ut i gata med flyers.

Anonym sa...

Gratulerar till nomineringen och jag har röstat på dig :D
Klem // Gafflan

Bustenellik sa...

Gratulerer med nominasjon! Jeg har allerede stemt :-)

Pia sa...

Grattis med nominering! Når du kan bytte kategori fra år til år, gir det meg håp og inspirasjon til at det samme kan skje med meg. Drømmen er å kjempe mot selveste Linni.
Lovte jo hjelp til din kampanje - skjærer seg litt, ja, siden du, jeg og Elisabeth ble plassert sammen..
Men et løfte er et løfte: Gå inn på Photofunia, og lag deg en plakat. Lett som en plett!

Bergljot sa...

Og så jeg som hadde tenkt å "låne" kampanjen din fra i fjor. Nå har jeg jo funnet ut at jeg har Photoshop Elements på edb-en, med litt øvelse hadde jeg sikkert klart å manipulert litt med bildene. Erstatte meg med deg, Henny med ekskatten min osv. Du hadde sikkert ikke merka det en gang.

Marianne sa...

Gratulerer fråm de båttåm ovv mai hart!
Vel fortjent så det monner!
Humorkategorien var virkelig den vanskeligste i år; flinke og morsomme damer hele veien!
Men jeg har stemt og er fornøyd med valget!

Hello Baby Lou sa...

Gratulerer med nominasjonen! Det kom vel ikke som noen overraskelse at nettopp Pia, Elisabeth og du ble nominert i den kategorien.

Alltid morsomt å titte innom bloggen din.

Lykke til!

Unknown sa...

Gratulerer! Skal finne meg ein maskin og stemme på deg. Denne pc'en brukte eg på Pia. Sorry.. Skulle stemt på deg. Trudde det bare var å stemme til vi vart blå på fingertuppene...
Men vi har mange PC'er i huset, og i tillegg kan eg sikkert snike (mens dei andre er på møter eller til lunsj) meg inn på pc'ene til kollegaene mine og stemme ivei :)

Janet sa...

Gratulerer med nominasjon. Vel unt!