fredag 21. mai 2010

Bryllupsdag coming up!


Jeg vet, jeg vet. Det skjer ikke før i august, men det er greit å ha gjort seg noen tanker om hva man vil gjøre med det. Gemalen og jeg har snart vært ringmerket i ti år, og det må markeres på et vis.

Den observante leser har antakelig alt oppdaget at jeg har utarbeidet en spørreundersøkelse i sakens anledning, det ligger en velskapt liten gadget i høyremargen. Så go ahead og stem! Jeg lytter nesten alltid til gode og velmente råd. Selv om jeg må si jeg vil foretrekke at dere råder meg til å dra til Irland eller Skottland.

Og hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke har oppført Roma eller Hellas eller Seychellene eller Zanzibar som alternativer, så finnes det en god forklaring på det. Disse stedene er varme, og da tipper Bergljot over i delirium tremens før høna galer. Dette er et dårlig utgangspunkt for å utforske gjengrodde/-glemte stier, skal jeg si dere.

Hilsen Bergljot, blakk & heimkomen

6 kommentarer:

Gafflan sa...

Har du gjort slut på alla pengar? Fy på sig ;DD
Jag har röstat och på så vis försökt hjälpa Bergljot med vart ni ska resa på bröllopsresa :D
Klem till dig.

Trine sa...

Da har jeg gjort min borgerplikt. Håper hvertfall dere kommer dere over fylkesgrensa! Og klarer du skrape sammen til billetten, trenger du jo ikke mer... Tross alt bryllupsreise: kommer langt med kjærlighet, vet du. Og litt luft.

Bergljot sa...

Takk skal dere ha, ladies!

MammaMy sa...

Stemme avgitt! Velkommen heim, og god pinse. :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Først og fremst: Imponert over dine tekniske ferdigheter...
Jeg har stemt på et sted som jeg kunne tenke meg å dra til selv. Så om Gemalen ikke vil være med, så er jeg klar til å steppe inn!

Pia sa...

Nå gir jeg meg over her jeg sitter - skulle inn og stemme, men fikk allerede beskjed om at jeg har stemt! Men det har jeg da ikke! Men en viss hjemmeværende mann har visst stemt deg mot Irland...

P.S: Zanzibar er varmt, men fantastisk;) Jeg blir med som guide - om noen år!