onsdag 4. november 2009

Dumming mamma

"Nei. NEI!!!!" Pingu har for tiden et standardsvar på de fleste henvendelser. Hun har også innført standardisert tiltale på foreldre og søsken - vi er alle "dumming".

Hva skjedde med den enkle, lille babyen min? Hun er blitt en liten furie som ikke går av veien for å klabbe til meg om hun føler for det. Biter gjør hun også, og ikke bare når jeg sjekker status på fremveksten av hjørnetenner.

Er det tannkløe som gjør henne så irritabel (hun mangler fortsatt åtte melketenner, så det kan jo kanskje være ganske plagsomt hvis alle kommer opp samtidig)? Eller er det bare toårstrassen? Ikke vet jeg.

Jesper, Jesper - hvor er du når jeg trenger deg.

2 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

hvis jeg var deg hadde jeg ventet på svar på det forrige innlegget FØR jeg la ut dette.

Bergljot sa...

Jeg har gitt opp å få svar på det forrige innlegget.