mandag 12. april 2010

Bergljot sprekker en gang til

Det var ikke meningen at sprekkingen skulle bli en føljetong, men her kommer oppfølgeren (for eventuelle nye lesere vil jeg henvise til innlegget to hakk lenger ned her):

Trollet sendte epost til gemalen hvor hun innrømmet at hun hadde forstått regelverket feil. Hun innså også at jeg nok ikke var pålagt å rapportere mitt sykesamvær til henne. So far, so good.

MEN!!! Hun klarer jo ikke å la være å konkludere med at hun fortsatt synes at gemalen er for mye borte på grunn av syke barn, og at det er noe hun vil snakke med ham om. Trollet står med andre ord over lov og regelverk, og hun tror at vi kan avtale med våre barn på forhånd når de skal være syke.

Heldigvis var jeg der da Gemalen mottok eposten, slik fikk jeg være en støtte for ham da han forfattet et biskt og tydelig svar tilbake. Med kopi til sjefen hennes, skolens rektor.

Trollkjerring.

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Vilket arrogant troll! Vilka översittarfasoner! Vem tror hon att hon är?
Grrr...
Hoppas att brevet till Trollets chef hjälper :)

Bergljot sa...

Jeg også. Oppsigelse hadde vært fint. Men det er nok en ønskedrøm.