mandag 27. april 2009

Vårregn


Fordelen med regn er at man kan tillate seg å være synlig "nedpå", og at man kan oppholde seg innomhus med god samvittighet.

Ulempen er at når det er vår, så ser man svevestøvet okke som og man må virkelig kjempe imot lysten til å ta fatt på tvangshandlinger som støvtørking og fettfingeravtrykkfjerning.

Dette er ingen jubeldag i den store sammenhengen, Bergljot er trøtt og litt blå og veldig bakpå på de fleste områder. Ikke kommer det til å bli bedre med det første, heller:-(

Men tross alt er det lyspunkter:


  • Før eller seinere skal jeg få meg nytt hus

  • Snart begynner sommertida i Staten

  • Jeg har pluss på kontoen, og enda har ikke barnetrygda kommet inn på konto (eller har den det?)

  • Jeg skal til Nice i neste uke med jobben

  • Jeg har hatt gleden av å slakte banken min i en brukerundersøkelse i dag

  • I kjøleskapet mitt står det to flakser Champagne

  • Jeg har snille venner og snill familie

  • Jeg er ferdig med å bli 40

Nei nå må jeg slutte før det tar aldeles av.

Ingen kommentarer: