mandag 24. juni 2013

Tja. Ferie? Kanskje til og med bloggferie?

Siden livet går sin skeive gang, sola har snudd og siden jeg ikke har så mye spennende å berette for tiden, kan jeg visst like gjerne ta bloggferie.

Jeg er hjemmealenemor hele uka, og man skulle kanskje tro at jeg ville benytte anleningen til å drikke amarone eller slå ut håret på annet spektakulært vis. Men neida! Jeg skal vaske hus, luke i hekken, legge (få lagt) platting/terrasse, gjødsel plen og besøke nytt tantebarn.

Hyggelige ting, iallfall det med tantebarnet, men kanskje ikke så god bloggmat. Spørsmået er om jeg bør legge hele blogginga på is, iallfall til jeg har noe å fortelle. Kanskje.

Jeg forbereder meg på min første singelsommer med barn. Enda en ny erfaring skal erfares, og man får tro at det går av i likeste laget. Vi skal på hyttetur, vi skal til Dyreparken og vi skal, etterhvert, til Polen. Siden budsettene er så som så, kommer vi også til å frekventere museene som omfattes av årekortet jeg var så framsynt å handle meg tidligere i år.

Ellers får jeg besøk fra USA, av min amerikanske "søster" og hennes tre barn. Det blir fint! Veldig praktisk for meg at hun er veterinær, og følgelig sikkert kan brukes til å klippe ned den lurvete pusekatten min.

Ønsker alle en god sommer :-)



  

5 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hvor lang ferie har du egentlig?! Jeg får aldri gjort alt sånt praktisk i hagen og sånn som jeg har planer om, men du er muligens mer strukturert....? :-)
God ferie!

Anonym sa...

God ferie!! ;)

Osloskånskan sa...

Nänäjnäj! INTE bloggferie! Iallefall ikke for lenge. God ferie!

Rødhette sa...

Enig med Osloskånskan: Ikke ta for lang bloggferie! Vi kommer til å savne skriveriene dine! Du skriver så morsomt! :)

Anonym sa...

Vanlig ferie kan du ta, men ingen bloggferie takk!!
Du er ofte dagens høydepunkt!!!!