torsdag 6. juni 2013

Goodiebag. Og kjempetabbe.

Jeg er ingen celebritet. Men jeg var på et arrangement i fjor der det ble utlevert goodiebag. Oppi der var det suppeposer, interiørmagasiner, nutrilettbars og kremer - sånne ting alle damer er opptatt av og trenger, vet dere.

Fattig som jeg er, har jeg smørt meg gjennom alle hudkremene nå. Den siste var slettes ikke god, jeg ble illrød i fjeset av den, og det svei som bare juling. Så jeg guggla "Younique", for å finne produktinfo.

Veldig lærerikt, må jeg si. Det viser seg at jeg har brukt cellulittkrem i fleisen, altså på det eneste stedet jeg nesten garantert ikke har celluluitter. Herlig! Trøster meg med at det sikkert kunne ha vært verre, det kunne jo ha vært hemoroidekrem - for eksempel. Eller sinksalve.

Denne uønskede hendelsen minner meg sterkt om en opplevelse fra ungdommen. Jeg var på overnattingsbesøk hos ei venninne, og snoket i skapet etter tannkrem. Til slutt fant jeg en tube med avbildede tenner på - og jeg forsynte meg godt. Tannkremen var slettes ikke god. Og det var ikke så rart, for jeg hadde pusset tennene med gebisslim.

Nam nam.



7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, gebisslim, ho ho. Huff.
Hemoroidekrem skal visstnok være fortreffelig som ansiktspleie....

paaskeharen sa...

Far tok med seg slike poser av ymse slag når han bodde på hotell, og han vasket håret i vaskepulver for klær.

Anonym sa...

Deiligt! :)

Heidi sa...

Vaselin funker forresten flott som solkrem! ;-)

Shy sa...

Hoho! Gebisslim....å fytti!!!
Eg har testa zinksalve som tannkrem, så akkurat det kan du la vere å prøve…

Knutine sa...

Hmm...Min tante brukte margarin som solkrem før i tiden,helt seriøst...
Skulle prøve dette jeg også for å få en etterlengtet farge i mine ungdomsdager.
Resultatet ble en tomatrød,solbrent 15 åring som måtte legges inn på sykehus,med alle sine vabler.

Anbefales ikke...

Anonym sa...

Helt utrolig, det samme skjedde med meg i dag. Brukte samme krem som jeg fikk i goodiebag, og trodde jeg fikk en allergisk reaksjon, helt til jeg googlet og fant dette fra deg;-)