tirsdag 2. februar 2010

Pupper

Dette er ikke et forsøk på å skrive et innlegg med søkemotoroptimalisert tittel, men ei uhyrleg soge frå røynda.

Her om dagen arvet jeg en bysteholder av typen dyttoppdetduharogskyvdetfram av bonusbarnet. Den var blitt aldeles for liten for 18-åringen. Grusomt, grusomt, grusomt. Det skulle vært forbudt ved lov at småripsen ble storrips før storripsen var klar for å... avripse. Eller hva man nå skal kalle det.

Men det var en positiv opplevelse knyttet til dette også. Jeg arvet bysteholderen fordi den var for STOR for moren hennes (altså vår ekskone). Ha ha ha.

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

*fnise*

(Av både det å arve av ripsen, men det å glede seg over å ha større enn x'en - vi med en slik eks finner mye å glede oss over ;P)

Og puppene mine kommer definitivt i møte også. INGEN bh'er som holder de på plass lenger, så om jeg bøyer meg fremover tipper de ut og møter en skikkelig. *ler* Tror jeg må krype til korset og betale mye for en BH og litt hjelp. Takk mamma, mormor og farmor for storetungepuppergenene mine! *hmfr*

(Og som interiørblogger skulle man sikker anonymisert seg selv, men pokker heller ;P)

God natt! :D

V ♥

Bergljot sa...

Hei Vibeke:-)

Ja det er slutt på de tider herlighetene lot seg holde på plass av kjipe-bh-er.... Men det er vel prisen for å ha hatt en gjeng med unger hengende i dem i år etter år etter år.

(Og ja, man må ta med seg den underholdningen som føler med x-konene, når man først har fått dem).

frk. Figenschou sa...

bergljot, du er fantastisk.

Pia sa...

Aner jeg en viss skadefryd?

Bergljot sa...

Øh. Man (skade)fryder seg vel til de oppturene man utsettes for... Vår ekskone går ellers meg en høy gang i det meste, det skal sies, hun syr bunader, tilbereder selvdrept hare og går grusomt lange skiløp med pulsklokke. Og så er hun yngre enn meg også.