onsdag 21. oktober 2015

Husmortips (eller egentlig ikke)

Til deg som har tilløp til tvangshandlinger innen området hygiene/renhold, og som i forbindelse med dette søker nye utfordringer i heimen: Sats på svarte sanitærobjekter!

Jeg kan røpe at de hvite sjatteringene i servanten nedenfor IKKE er naturlig hjemmehørende i marmoren (eller juksemarmoren, egentlig). Det du ser er, som du kanskje mistenkte, tannkrem, pudder og generell "gugge". (Det brune nederst er ikke snus, men kafferester).


For ordens skyld, i dobbel forstand: Ja, servanten vaskes så godt som daglig. Dere trenger ikke varsle Mattilsynet eller Barnevernet.

Om du trenger enda flere/større oppgaver, så kjør på med svarte, blanke gulvfliser. Tro meg, du får ikke en innholdsløs/kjedelig dag.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Takk for tips! Og så kjekt å se oppdateringer i bloggen din igjen! :-)

Bergljot sa...

Takk for det. Fomler og famler meg fram. Har i grunnen savnet å skrive, men det er kjelkete når det er så mye annet som skjer :-)

Unknown sa...

:) slike tips mottas alltid med stor takk!
Kjekt at du er tilbake i bloggverden! Har gjort et nytt ørlite forsøk eg og...
Håper det går bra med deg - sjøl om eg forstår at det har vært triste ting som har skjedd i det siste.

Anne-Helene sa...

Haha.. er det noe jeg ikke trenger så er det dette. Da vil jeg heller har fritidsproblemer.