mandag 19. oktober 2015

#denfølelsen (er emneknagger ut, eller er de ikke det?)

...når man kler seg opp etter beste evne, i pene, sorte benklær og matchende cardigan - og føler man har truffet rimelig greit med ansiktssparkelet.

Når man er klar for en ny uke i Statens tjeneste, lar seg innføre i endringene i den politiske styrelsen i hovedstaden i bilen på P2, og minner seg selv om at man ikke må glemme dagens "utviklingssamtale" om åtteåringen.

Når man egentlig føler at alt er på stell. Helt til man ser ned på føttene sine, og oppdager at man er iført sorte og panikkrosa joggesko - og man vet at man ikke har noe høyhælt parkert på kontoret.

Jeg får late som om jeg er NY-chic. Ved et uhell, men likevel!

;-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hørtes knallfint ut! :D
Håper dagen gikk fint uansett?

Heidi sa...

Jeg har "oppdaga" converse på mine gamle dager. Funker fett til de fleste antrekk og anledninger. Tenker rosa og sorte joggesko matcher og liver opp sorte benklær perfekt! ;)

Rødhette sa...

Haha, det ble sikkert supert! :D

MG sa...

Velkjent følelse! Ankom selv et møte 2-dagers møtemaraton (inkl. adm.dir og fintfolk) iført kjøre/hønsehus-støvlene mine. Det viste seg å være svært vanskelig å få på seg de to pene venstre-støvlettene jeg hadde pakket med hjemmefra... Gå fort og smil pent, lærte jeg av min mormor.

Anonym sa...

off white shoes
moncler outlet
golden goose shoes
golden goose sneakers
kevin durant
moncler
off white
off white hoodie
golden goose sneakers
jordan shoes