torsdag 1. november 2012

Og helgen nærmer seg på stormskritt

Noen har kanskje fått meg seg at jeg har forpliktet meg til å løpe halvmaraton i helgen. Noen har kanskje også fått meg seg at den velsignede ankelen min hovnet opp, og at jeg derfor slipper. He he. (Og mine tanker går til dem som ikke er fullt så heldige, stakkars. Drittvær blir det også.)

Nu vel, det blir ikke akkurat noe slaraffenliv for Bergljot uansett denne helgen. Lørdagen er det åpen dag på skolen m/obligatorisk frammøte - og gjett hva, det blir drittvær der også. Søndag skal jeg på korkonsert på bedehuset med min yngste datter, før det blir tur i skauen med klassen til min eldste datter (og ja, det er varslet drittvær).

Innimellom skal jeg altså jogge i solidaritet med alle dem som risikerer liv og helse i samband med Tresjøersløpet - og så skal jeg pimpe vin. Den siste delen blir iallfall bra, for den er så utrolig lite væravhengig. Å ja da.

3 kommentarer:

Carina sa...

En åpen dag med obogatorisk oppmøte?:)

Bergljot sa...

Yes. De kaller det åpen dag for å lure oss.

MammaMy sa...

Pimpa vin innimellom? Hm, husk lokk til å ha over vinglasset då, slik at det ikkje blir tynna ut av regnet.. Men inne på bedehuset slepp du nok å ha lokket på. ;)