onsdag 26. januar 2011

Noen sannhetens ord

Dette sykdomshelvetet vil visst ingen ende ta. Fram til i dag tidlig har vi dog sluppet unne the aller eller verste - nemlig oppkasting. Nå kastes det opp også, av ett barn. De andre (eller enda verre - vi andre) kommer vel etter, tenker jeg. Usj. Og nå er det snart helg.

Spying er et lite bloggvennlig tema. Derfor passet det veldig bra med en liten utfordring fra Høvleri og skravleri. Både for meg og dere, vil jeg tro.

4 tv-program jeg ser på:
1. House
2. Nytt på Nytt
3. Skavlan
4. Grey`s Anatomi

4 ting jeg har gjort i dag:
1. Dusjet utspydd femåring før frokost
2. Lagt flytende eyeliner (!)
3. Pakket ned kontoret mitt, jobben er på flyttefot
4. Fylt bensin

4 ting på min ønskeliste:
1. Handyman
2. Sommer
3. Rødvin
4. Generell harmoni

4 ting jeg liker dårlig:
1. Rot og skitt
2. Stramme budsjetter
3. Spekk på hoftekammer og buk
4. (Andres) snorking

Det var vel det. Hvem skal nå jeg utfordre da tro? Jeg har ikke fulgt med på hvem som allerede har stått fram med sannheter.... Jeg tror det må bli Kali og Kreativ Impulsiv. Så det så.

11 kommentarer:

Janet sa...

Flytende eyeliner? Hva i all verden? Går det an å lage?

Frøydis sa...

Så flink! har du gjort alt det der bare idag? ;-)
Men fysj...tenk hvis MANNEN får spysyka...det er ille det!

Jeg har hatt massasje, vokset og farget bryna...et deilig nødvendig onde! ;-)

Ha en flott dag videre, ønsker hele familien god bedring, og klem fra meg

SURRESILJE sa...

1 og 2 på hva du har gjort idag var forholdsvis interessante sett i sammenheng med hverandre!

Anonym sa...

Jeg har brukt dagen idag på å komme meg etter gårsdagens traumatiske Grey's episode.... :/
er veeeldig klar for kaffe! Når er du spy/influense/altsomgår fri?? :) klms I :)

Bergljot sa...

Jeg er frisk, jeg! Og for tiden er det ingen som spyr. Neste uke?

Bustenellik sa...

Jeg sier meg enig i alle fire punkter under dårlig likte ting! Slike ting er gufne..

Unknown sa...

God bedring fortsatt! Håper dei andre slipper unna spyinga!

Kjersti Lillevoll sa...

Det er så HERLIG å se at det er flere desillusjonerte mødre der ute som prøver å få familielivet til å gå rundt, og som attpåtil klarer å få det til å høres bra ut. Man føler plutselig at kaoset som råder i heimen våres er til å leve med :) TAKK for bloggen din!

Anonym sa...

Neste uke drar alt seg til - fjortisen er hjemkommen - men uka etter kanskje? eller snakkes vi i forening?? :) klms I :)PS jeg jobber meg gjennom tidligere innlegg - godt å få le så en griner hver kveld :))

Alexia sa...

Hahaha! det er så godt å se at det finnes andre som har det som meg.
Både med soving, utgraving av klesskap og spysjuke. Jaja.
Ser du ikke har blogget noen dager, så regner med at god bedring til alle i heimen er på sin plass.

Bergljot sa...

Takk for fine kommentarer;-) De andre i heimen er friske, takk. Men ikke jeg, for jeg er snørrete og har blåveis. Urk.