søndag 10. mai 2009

Voila!

Jeg skal ikke dvele så mye ved Syd-Frankrike og Rivieraen. Som var stort sett som forventet. Godt og varmt, pent å se på og kostbart. Jeg liker klisjeene, jeg, med palmer og asurhav og lange strender.

Ellers så kan jeg jo berette om en av de mer tvilsomme tilbakemeldingene jeg har fått, det blir litt passende her siden den oppsto i anledning forrige Nice-tur. Da jeg var tjukk og gravid i 2007, husker dere.

Min elskede vaniljedeig kan av og til være litt tung på labben i sine kjærlige karakteristikker. Denne junidagen i 2007 sutret jeg over hvor tøft det ville bli å være høygravid, slafsete, blåblek og trøtt i Sør-Europa. Stakkars meg, og så videre. Det var da vaniljedeigen avfeide hele problematikken med å fastslå at "jeg ikke akkurat har gjort så mye for å holde meg fresj de siste årene".

Det hadde han jo selvsagt rett i. Men etter tre tette svangerskap, år med amming og nattevåk.... Vel vel.

Ingen kommentarer: