mandag 11. mars 2013

Førtifire. Fysj og fysj.

Først skrev jeg fy f..., men jeg kan jo ikke banne i to bloggtitler på rad. Det sier seg selv.

Det fine med å ha bursdag er at det hagler inn med oppmerksomhet og hyggelige meldinger på Facebook.

Det dumme med å ha bursdag er at man blir eldre, og det er jo ikke så gøy, selv om det selvsagt er atskillig gøyere enn alternativet.

I dag flytter eksgemalen ut for godt, og jeg inn fram til over helga. Så flytter vel jeg også. Ting kan vel egentlig bare bli bedre nå, tror jeg.

Og så har jeg fått lønn i dag. Ikke så dumt det heller.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi!! Førtifire - er jo et flott tall ;) Halvveis til 88... og fra nå av går alt fykende fint fremover! Klems til deg på dagen din! I :)

Siri sa...

Gratulerer så mye med dagen og hipp hurra. Håper noe av lønnen din er øremerket bursdagspresang til deg selv.

MammaMy sa...

Gratulera med dagen! :)

hege sa...

Gratulerer med vel overstått!! Lønn er ikke verst! (Pluss at du jo også garantert kommer til å få din lønn i himmelen - men det er jo leeeeeenge til, så ung som du er!)

Og jeg synes rett og slett at du skal skjemme deg selv litt bort i anledning bursdagen.

Klem

paaskeharen sa...

Gratulerer med dagen. Gamle bardun. Var det over kanten, eller?

Går så bra så.

Shy sa...

Gratulerer med dagen, kjære du!
Vi er alle 25 inni haudet, uansett om bursdagstallet påstår at vi er 44 eller 50 ;)

Madame Mim sa...

Kjære jenta mi! Klart alt vil bli bedre. Alle som er glade i deg vil hjelpe deg med det.

Bergljot sa...

Takk alle sammen, og takk mor. Jeg prøver å samle meg.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med dagen! Det går definitivt mot lysere sider.

Marianne sa...

Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen!
Og om du har slike folk som Madame Mim rundt deg virker det til at ting bare kan gå bedre utover våren :)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd!
Kan trøste med at du er yngre enn meg, hvis det hjelper.

Fant plutselig ut at jeg blir 45 seinere i år. Jeg glemmer faktisk hvor gammel jeg er, og må regne meg fram til alderen. Frykter et snev at tidlig alzheimer, men har ellers god husk. Elefanthukommelse faktisk - ifølge mannen.

Lykke til i eget hus etterhvert! Du virker som ei dame med pågangsmot og styrke, bare du kommer deg over denne kneika.

Klem Irene

Bergljot sa...

Takk, Irene :-) jeg tror Altzheimer Light er en overlevelsesmekanisme.

Pia sa...

Gratla her og! Dagen etter dagen.

Anonym sa...

Takk:)