mandag 5. oktober 2009

Ruset gressenke

Mannen har tatt med ungene på høstferie. Jeg føler jeg har ferie, selv om jeg strengt tatt jobber. Huset er stort og tomt og stille, jeg går rundt meg selv og tenker at nå, ja nå kunne jeg faktisk ha vasket badet. Eller vasker vinduer. Men gjør jeg det? Nei. I stedet spiller jeg teite spill på dataen, ser på tv og tenker på at jeg kanskje burde gå på kino.

Hadde den meget omtalte tannen vært seg selv, hadde jeg muligens gjort det. Den er antakelig permanent besatt av Karius og Baktus. Så vondt er det i tanna og omegn at jeg måtte på doktorbåten i Ryfylke i helgen for å grine meg til narkotika. Litt surrealistisk at legen var svensk, det ble reneste Skjærgårdsdoktoren.

Så nå stuller jeg altså rundt her i narkorus, hvis man kan kalle effekten av en pinglete Pinex forte for det, da. Murringen i kjeven gjør at jeg neppe våger å slippe meg nykter med det første. Iallfall ikke før jeg har gaflet i meg de tre pillene jag har kvar. Lurer på om jeg er hekta på ordentlig da???

Ingen kommentarer: