søndag 22. mars 2009

Sparkling baby love


Dobbel tittel. Tog du an?

Jeg har verdens mest nevenyttige og søte mann. Det er jeg ikke veldig flink til å fortelle ham (det er så mye annet som som må sies først), derfor kan jeg jo nedfelle det her. Hvis han er så oppmerksom og interessert at han tar turen innom av og til, så ser han at jeg ikke bare er vrang, sjefete og streng.

Altså: Han sparkler og pusser in die Wohnung, han mekker bil og han snekrer. Han fikser dataen når den ikke vil slå seg på, og han forstår fjernkontrollene til tv-en. Han kan rappellere og padle elver, slå opp lavvo og gå på ski over Hardangervidda. Han er verdens mest tålmodige og snille gemal og fader.

Altså: Selv om det hender at jeg gir uttrykk for furore og misnøye, så er jeg i grunnen tilfreds. Veldig tilfreds:-)

Ingen kommentarer: