tirsdag 5. april 2011

Morgenstripp

Mer pikant blir det antakelig ikke. Bergljot (42) skrider ut av dusjen - nybonet og fjong - i visshet om at hun er alene i baderummet - helt, helt alene. Siden værelset befinner seg i tredje etasje i residensen, og siden det kun er utstyrt med et takvindu, legger ikke Bergljot bånd på seg selv. Det er mulig hun er synlig for flytrafikken - men neppe på cellulittnivå. Så blir Bergljot var at det legges takpanner hos naboen. Av et par byggmesterbobber som trolig ser Bergljot like skarpt som Bergjlot ser dem. Fasiken. Og over og ut.

18 kommentarer:

Frøydis sa...

Hehe..
Du har GARANTERT reddet dagen deres!!

Klem fra meg

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hi hi, tipper de kosa seg.

Hilde sa...

:o)))))

Siven sa...

HYL! :D Mannen på nabopulten tror jeg holder på å kveles her jeg sitter!

Unknown sa...

He he! Overgår episoden eg hadde på hotellrom, med baderomsdøra på vidt gap, og dermed god innsikt gjennom eit stort vindu. Og på ei gangbro like ved stod nokre ungdommar så forventningsfulle - men eg var heldigvis påkledd. Og lukka ganske raskt igjen gardina.. dei var LITT for unge for meg... ;)

Det verden trenger... sa...

hi-hi-hi :-)

Bondekona sa...

Auuuuu...!
Det hadde ikke denne kroppen likt..

Hegeslilleboble sa...

Uffda, hehe. De har nok hatt en alle tiders morgen:)

Alexia sa...

hehehehe

Osloskånskan sa...

Hvor mange takpanner gikk fløyten?
Og hvor i alle dager er det blitt av deg i blogglandia?? Sprader du bare runt i residensen uten å tenke på oss Bergljotavhengige som nå begynner å bli ganske så sultne på flere (maaaange) inlegg fra deg? *sukk*

MammaMy sa...

Kanskje det er du som får erstatningskrav når naboen oppdagar lekkasje pga dårlig legging/distrahering under legging av takpanner? :)

Metu sa...

Dagens latter!!!

Anonym sa...

haha,og hvor mange av dem sto igjen på taket idet du merket at de kikket?

Anonym sa...

Aldri trygg uansett! Herlig story! :) klms I :)

Osloskånskan sa...

Awardtajm hos meg!

Bergljot sa...

Åhå! Tusen takk! Jeg har et par andre også som ligger - så snart skal jeg ta meg selv på tak...

Trine sa...

De hadde en bra dag på jobben, de gutta der. Såpass unner du vel arbeidskara?! Og en nybona kvinne i sin beste alder.... Jeg er sikker på at du ikke er det verste de har sett!

Dilli sa...

Hihi!Det var nok en god dag på jobb, ja...