tirsdag 25. september 2012

Opp og hopp

En ting er å kreke seg opp tidlig om morgenen, jeg er blitt ganske god til det. I dag stemplet jeg inn på jobb kvart på sju. Men hvordan komme seg i seng, se det finner jeg ikke ut av.

Tese: B-menneskets store utfordring er ikke ståoppingen (man har da vekkerklokke), det er leggingen.

Skal bare, skal bare drikke te og smøre nister og brette tøy og tenne stearinlys og klappe katta og fuglene vet hva. Kanskje man durer i vei fordi man vet at om man først kommer seg tidlig i seng, så får man uansett ikke sove.

Ja ja. Man kan jo alltids spille wordfeud med andre døgnville.



3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Veldig god hypotese, jeg støtter den.
Og flira da jeg kom til siste setning, for det er gjerne skal bare wordfeud på meg også. Og Ruzzle......og Mindfeud...........og Instagram..........og Pinterest..........og facebook...

MM sa...

Tese: Det finnes AB-mennesker. Eller BA-mennesker, altettersom. Legger seg seint eller aldri, står opp tidlig. Jeg er i så fall en av dem.

Rødhette sa...

Den tesen din holder garantert vann! Har lite problem med å komme meg opp tidlig til jobb eller andre avtaler (verre hvis jeg ikke har planer ...), men å kommeg meg i seng på ei skjebelig tid? Det er omtrent umulig!