tirsdag 9. august 2011

Flaue-Bergjlot vil gjerne si at...

...dere som har ventet i 13 måneder på Pay it forward-gaver fra denne kanten, snart kan vente dere å få noe snart. Altså. Gavene er i hus, konvoluttene er knabbet på jobben, jobblogoene er teipet over og navnene er påskrevet.

Nå skal jeg bare pakke pent inn, skrive kort (eller i verste fall post it-lapp) og få i posten. Unnskyld at dette har tatt så lang tid, Silje, Hege og Liv Astrid!

Puh. Nå er jeg visst i ferd med å avslutte enda en uavsluttet gestalt.

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Godt du ordner opp...Det er jo nesten innefor fristen på ett år da. :-) Selv er jeg blitt snytt for min pay-it-forward, den som skulle sende den er fire mnd. over fristen....Da er det vel lov å murre litt i skjegget?

Anonym sa...

Huff ja. Ordnung muss sein. Godt å høre at noen ligger enda dårligere an enn meg. Synes du skal skrive et murreinnlegg, helst med navn og bilde:-)Bergljot

SURRESILJE sa...

Unnskyldning akseptert! Lurer på om jeg har lagd innlegg (og det er ikke meg du sikter til Elisabeth?) hvis ikke må det jammen gjøres snart. Men nå: tyning av lærerferie.

Bergljot sa...

...og gavene er nå pakket pent inn, nå mangler bare kort... Framdrift!