torsdag 8. juli 2010

Bergljottene skal på turne...


...så det kan hende at det blir noe lavt trykk på bloggen de nærmeste dagene. Selv om det etter sigende er nettdekning der oppe hos svigers, så kan jeg vel ikke sitte klistret til pc-en i samme grad som hjemme. Jeg har jo innbildt Gemalen at jeg nesten ikke bruker noe tid på blogging, nesten.

Vi skal besøke svigerslekt i Sunnhordland, feire svigerfars 70-årsdag og feriere. Bade, fiske, drikke vin. Alle rutiner og grenser kommer til å skli såpass mye ut at vi må ta et fast grep når vi kommer hjem igjen. Det blir sikkert en del Nugatti på de små, for å si det sånn.

Jeg stiller ikke så store krav til denne miniferien. Men litt sol hadde vært fint.

13 kommentarer:

Gafflan sa...

Man ska inte ha för höga krav på ferien tycker jag. Vin och sol är lagom. Det blir alldeles säkert ett skönt avbrott i vardagen att komma bort, även om det betyder mer Nugatti till barnen ;D
Ha en härlig miniferie Bergljot!
Klem til deg.

Huldra sa...

Det hørtes veldig godt ut, så kos dere masse! :)

SURRESILJE sa...

God ferie! Og kos deg med vin og nugatti. Forøvrig en herlig kombinasjon!
Klem

Bustenellik sa...

God reise, og lykke til med svigers :p

Heidi sa...

Grenser SKAL flyte når man har ferie! Jeg har uheldigvis startet grenseutflytingen for lenge siden og ennå har jeg ei drøy uke igjen til min ferie... Kos dere med bading, fisking, vin og nugatti! :o)

Unknown sa...

Sikkert sol og fint på vikjo :)
Eg får ta turen inn der og se iherdig etter Bergljottene, utan bunad..
Skulle blogg-abstinensen melde seg, og svigers, eller Gemalen, er strenge og nekter deg blogging, får du komme her ut på landet til oss og låne litt nettverk. Kan få vin her og. men er tom for nugatti...

Trine sa...

Yey - alt det der høres ikke verst ut. Nugatti ER ferie. Og blogging; jeg sier også til mannen at dette ikke tar så mye av min tid...... Vet ikke helt om de går på den. Men uansett: Hilse svigerfar og gratulere! Og se opp for tullinger på veien!

Pia sa...

Ha en herlig ferietur! Penværet blir nok hos oss.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nugatti er feriemat! GOD TUR!

Tussilago sa...

God ferietur!
Gleder meg til å lese om opplevelsene du får;)

Bergljot sa...

Så snille dere er. Tusen takk.

Siw sa...

God tur, og la rutiner være :) kos dere med sommeren og hverandre, og forhåpentligvis litt sol!

Shy sa...

God tur! Drikk vin og blogg i vei! Blogging tek no ikkje tid....Vi damer gjer jo glatt fleire ting på ein gong! Svigerfar er sikkert med på ei reise i Blogglandet!